loading...
یه وِب بَرای دل تَنهایِ خودَمـــــــــ
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید محمد در تاریخ 1393/12/14 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز
با تشکر از شما به خاطر مطالب جذاب سايت خوبتان!
من مدير سايت رايانت هستم؛ از شما خواهشي دارم:
از شما خواهشمندم که حتما از لينک باکس رايانت استفاده کنيد؛ لينک باکس رايانت اولين سيستمي است که براي شما ورودي گوگل ارسال مي کند!
من تضمين مي کنم که آمار ورودي از گوگل و البته آمار کل سايتتان افزايش چشمگيري پيدا مي کند.
اين لينک هاي شما روزانه براي بيش از 5000 نفر به نمايش در مي آيد؛ سابقه نشان مي دهد که حدود 20 درصد اين بازديد کنندگان روي لينک شما کيليک مي کنند!!
براي استفاده بايد از آدرس www.tm.wser.ir شروع کنيد؛ يعني ابتدا کد مخصوص را در سايت خود درج کرده و سپس لينک خود را براي ما ارسال کنيد.
در صورتي که از لينک باکس ما استفاده کنيد از خدمات زير بهرمند خواهيد شد:
- ثبت بنر تبليغاتي شما بدون تبادل در سيستم تبادل بنر www.baner.wser.ir
- ارسال ورودي گوگل به صورت روزانه
- هر چند روز يک بار در لينک باکس رايانت يک شماره رمز شارژ 5000 توماني ايرانسل درج مي شود و در دوره بعدي يک شارژ 5000 توماني همراه اول
- تاييد لينک هاي شما به صورت منظم هرشب ساعت 21
- داراي خبرنامه اختصاصي براي ارسال جديدترين خبر ها و تصميمات گرفته شده
- بدون تبليغات (بنري، پاپ آپ و...)
- بهينه سازي شده پشتياني آنلاين
و امکانات بسياري که بعد از استفاده از آن خود متوجه مي شويد!!
براي اثبات حرف هايم کافيست به مدت يک هفته از لينک باکس رايانت استفاده کنيد؛ در صورتي که تاثيري مشاهده نکرديد لينک باکس را از سايت خود حذف کنيد؛ اما ما بنر شما را حذف نخواهيم کرد.
در صورت تمايل مي توانيد نسبت به دريافت رمز آمارگير وبگذر اقدام فرماييد.
با آرزوي موفقيت شما
باتشکر

این نظر توسط sara در تاریخ 1393/11/03 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

من حالم ازت بهم میخوره میدونی ک چقدر ازت متنفرم ایش ایش مردشور قیافه عممو ببرن خخخخخخخخخخخخخ خرع خیلی دوست دارماااااا

این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/07/28 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

lk..h,l...fchv t; ;kl...h,lllllll..lk n,sj nhvl..uharj isjl..nd,,kj isjl...v,hkdj isjl...odgd uarj nhvlllll...من..اومممم..بزار فک کنم..من عاشقت هستم...دوست دارممم..دیوونت هستم..خیلی دوست دارم هستم..خیلی عشقت دارمممم....شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1393/07/25 و 20:36 دقیقه ارسال شده است

سلام
سایتتون خیلی خوب بود، من دقیقا دنبال همین مطلب بودم - یه پیشنهاد دارم برات:
میتونی بیای به آدرس زیر قالبت رو سئو کنی اونم رایگان،خداییش کی برات قالب رایگان سئو میکنه ؟
http://seo.codi.ir
پاسخ : ممنون -__-

این نظر توسط narges12 در تاریخ 1393/06/16 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی زیاد عزیزم. دوست دارم به اندازه ی این دنیاشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط meooow در تاریخ 1393/04/15 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

قربونت من دوست ندارم عاشقتم عزیزمی میمیرم برات شکلک
پاسخ : عزیزمی تو شکلک

این نظر توسط Ayi sh در تاریخ 1393/03/13 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

Ayiiii
پاسخ : ....شکلک

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1393/02/29 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

من تو رو خیـــــــــلی دوس دارم چون آدم نیستی
.
.
.
.
.
.
.
.
عیــــــــــــن خودم فرشته ای
دوست دارم فرشته

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1393/02/28 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

خیلی زیاد چون آدم نیستی
.
.
.
.
.عیــــــــــــــن خودم فرشته ای
پاسخ : بوسسسسسسسسسسسسسس

این نظر توسط nazli در تاریخ 1393/02/20 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

به تو چه؟
پاسخ : خیلی ممنون


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 954
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 3,540
  • بازدید کلی : 32,330
  • کدهای اختصاصی