loading...
یه وِب بَرای دل تَنهایِ خودَمـــــــــ
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/07/28 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

عشقم...این پیامایی که برا وب دادن یا برا سایته پاک کن..الکی فقط جا میگیره...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/07/04 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

اسمونه شهرم پره صدای نعرس..سیگاره دستم مثه زنای هرزس....2-...حاجی بردن باباختش قشنگه خوب در کناره بد قشنگو مسئاله با حله راش قشنگه...3-وابستتمممم...هنوز هواتو دارم نازنینمم...تو چشمایه تو دنیامو میبینممم...نمیشه بی تو بود برای یکی شببب.....فعلا همینا بعد فک میکنم بت میگم عزیزم....شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/07/03 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

میخواستم بت زنگ بزنم.اما لعنتی فکرتو تو سرم کشتو رفتتتتتت.....تهاممم..با یه زنه.....

این نظر توسط mahtab در تاریخ 1393/05/07 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

افسونگر چشمهای من ای چشمای جادو
جادوگر گیسو
گیسو ی تو آرام. این دستای بی سو.


پشت تو بد و بدتر هی شنیدم و باور نکردم باورش عجیبه
که همش درس بود و درس میگفتن من ساده ب. همه میگفتم نجیبه
نجیب نبودی و دستتو خوندم و یه عمر آزگار و کنار تو موندم


کم نداشتیم ما عابد زاده هاشو
باغيرت
نبوده کسی را بندازه مارو
بی منت
زحمتا رو بذار پای کادو
نداره یه خارجی حتی یه بابای مارو
که پینه بسته دستش
خسته هستش
ولی بازم داره دست بخشش
کمرش دیسک داره آر.
ولی بیس. ساله که سر پا ایستاده
اینا نمره بیس داره
پاسخ : گفتم یه تیکه نگفتم همشو بنویس که عزیز من.دستات درد نگرفت؟

این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/05/04 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

من همه ی اهنگایه قشنگو دوس دارم البته به خوانندشم بستگی داره. بوس.شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Mahsa در تاریخ 1393/03/01 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

داستانی که میره تا انتهاش
میفهمم از اولشم این حس ِ اشتباس
شاید اشتباه نیست توهم چشم به راهی
رنگ ماتم گرفتی غرق گریه هاتی

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1393/02/26 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

برو که هیــــــــــــــــــچی بین ما نی اصن
زنــدگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستمشکلک

این نظر توسط nazli در تاریخ 1393/02/18 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

کی از همه خوشگل تره؟ من من من من
پاسخ : من از تو خوشگل ترم خخخخخخخخ

این نظر توسط nazli در تاریخ 1393/02/18 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

کییییییییییی از همه خوشششششششششششششششششششگل تره
پاسخ : باشه بابا ریلکس ریلکس

این نظر توسط Betoche در تاریخ 1393/01/20 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

سيصد گل سرخ يك گل نصراني ما را ز سر شكسته ميترساني...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 954
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 3,556
  • بازدید کلی : 32,346
  • کدهای اختصاصی