loading...
یه وِب بَرای دل تَنهایِ خودَمـــــــــ
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1393/08/09 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

ســــــــــــــلام کیمیا خانوم
من حسام مدیر سایت لایک دار هستم
شناختی؟
خب اگه نشناختی یه سری به وبم بزن حتما میشناسی
بیخیال جزئیات
خوبی؟ خوشی؟
ممنون از این که به وب من (البته متعلق به خودته ها) سر می زنی و ممنون که منو لینک کردی
منم تو یکی از مطلبام یه لینک دادم به وبلاگت تا جبران کنم
خب جواب خوبی رو با خوبی می دن دیگه


قعلا بای
تا دیداری بعد بدرود
پاسخ : سلام
اری شناختم
خوبم خوشم شکلک
خواهش
ممنووووووووووووووووووون شکلک
پاسخ : ولی نمیخواد جواب بدین چون من فقط برای شاد کردن دل مردم پست میذارم خب و لایک میکنم نمیخواد جواب بدین من انتظاری ندارم شکلک

این نظر توسط ...یادش بخیر.. در تاریخ 1393/08/02 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

راس میگی عشقم...منو یادت میاد؟؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه :||

این نظر توسط سلنا در تاریخ 1393/07/30 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

پستامو دیدی؟؟!!
پاسخ : اره بعدا تایید میکنم :|| الان حوصله ندارم

این نظر توسط سلنا در تاریخ 1393/07/30 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

وضعیت من الان همینهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 954
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 198
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 3,804
  • بازدید کلی : 32,594
  • کدهای اختصاصی