loading...
یه وِب بَرای دل تَنهایِ خودَمـــــــــ
یه غریبه بازدید : 41 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (4)

دلم گــــــرفت...

واســــــه چیـــــزایــــــی که شـــــنــــیدم و  فـــــهمــــیدم نبایـــــــــد با خیـــــیلیا خـــــیلی جور باشم...

دلــــــم گرفــــت...

واســــــه ایـــــنکه دنــــــیــــا تــــــوش آدم نـــــداره...

بــــــا هـــــرکس خوب بودم... جــــــوره دیــــــگه برداشــــــت کرد...

اره.... دلـــــــم گرفـــــت...

خیلی....

و یــــــه چــــیز فـــــهمــــیدم... تـــــــَـــــنــــــهایـــــــی شـــــرف دارد..به هـــــم صحبت شدن .

با کسایی که فـــــقط ادعای خوب بودن دارند...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1393/08/16 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

بزنمت؟؟؟چرا اپ نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : شرمنده مسافرت بودم

این نظر توسط sara در تاریخ 1393/08/14 و 8:59 دقیقه ارسال شده است

دلم واست تنگولیده دیوث چرا ج نمیدی زنگیدم بهت
پاسخ : نزنگیدی که

این نظر توسط sara در تاریخ 1393/08/14 و 8:58 دقیقه ارسال شده است

فاطمه دل ادم بگیره چربطی ب کشور دارهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/08/11 و 10:41 دقیقه ارسال شده است

نازنینم..اینا فقط تو ایران اینجوریه..فقط تو ایرانه...تو هرجایه دنیا بری حتی تو افریقا..اصلا اینجوری نیست.....من فدایه دله مهربونت بشم...ناراحت نباش..درست میشه...من روزیو میبینم که همه چی تموم میشه و ازادی به ایران بر میگرده..صلح و دوستی بر میگرده...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ایشالا شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 954
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 3,629
  • بازدید کلی : 32,419
  • کدهای اختصاصی