loading...
یه وِب بَرای دل تَنهایِ خودَمـــــــــ
atena بازدید : 36 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (5)

چه چیزی شما ها رو به یاد کودکیتان می اندازد بگین تا منم مال خودمو بگم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MAHTAB... در تاریخ 1393/04/02 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

man ke hanooz bacham


bachegi ham alane

این نظر توسط nazli در تاریخ 1393/02/20 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

هستییییییییییییییییییییییی
پاسخ : هسته هلو یادت میاد؟

این نظر توسط sari در تاریخ 1393/02/13 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

امممممممممممممممممممممممممممممممممممم بذا فك كنممممممم
بستني دايتي شوكولاتي كه200تومن بود خودم راه ميفتادم با اون سن ميخريدم
توپ واليبال كه نو بود رف زير ماشين گيركرد
بازم بگم؟
پاسخ : نه مرسی همینا که گفتی بسه

این نظر توسط در تاریخ 1393/01/07 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...
این حرفت اصلا به من مربوط نیست آخه من هنوز بچم.
پاسخ : خخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط kimia در تاریخ 1393/01/02 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

1-مورچه چون وقتی میبینم یاد وقتی میفتم که مورچه زندونی میکردم یا به خیال خودم گروگان میگرفتم
2-البالو چون بچه بودم میرفتم بالای درخت البالو بکنم بندازم تو گوشم مثه گوشواره
3-شیره درخت چون بچه بودم میکندم میذاشتم تو دهنم میجویدم دندونام میچسبید به هم خوشم میومد بعدش مامانم دعوام میکرد
4-کرم چون بچه بودم به طرز وحشتناکی از کرم میترسیدم
5-مدال بسکتبالم چون اون موقع عشق به بسکتبال داشتم و دارم و خل بازی هام تو باشگاه یادم میفته و روزی که من که از همه کوچیک تر بودم تونستم گل بزنم و بازی رو بردیم
6-حلقه (منظورم اون حلقه هاست که باهاش قر میدن)چون بچه بودم قهرمان حلقه تو مدرسه بودم
7-باغمون تو کرج چون بیشتر خنگ بازی های بچگیم اونجا بود اونجا دوچرخه سواری یاد گرفتم اونجا از درخت بالا میرفتم اونجا اتیش روشن میکردم بعدشم خودمو میسوزوندم اونجا مثه نقاشا حس گرفته بودم رفتم رو همه دیوارا نقاشی کشیدم و...
8-...
پاسخ : افرین به خودم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 954
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 3,535
  • بازدید کلی : 32,325
  • کدهای اختصاصی