loading...
یه وِب بَرای دل تَنهایِ خودَمـــــــــ
یه غریبه بازدید : 39 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (3)

 

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺍﺗﺎﻗﺘﻮ ﺑﺒﻨﺪﯼ ؟
ﭼﺮﺍﻏﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﻨﯽ . . .
ﭘﺘﻮ ﺭﻭ ﺑﮑﺸﯽ ﺭﻭ ﺳﺮﺕ . . .
ﭼﺸﺎﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﯽ ! ! !
ﺻﺪﺍﯼ ﻧﻔﺴﻬﺎﺗﻮ ﺑﺸﻨﻮﯼ . . .
ﺗﯿﮏ ﺗﯿﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﭘﺘﮏ ﺑﺸﻪ ﺗﻮ ﻣﻐﺰﺕ . . .         ﺳﯿﺎﻫﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ ، ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ ، ﯾﺎﺩ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﯿﻔﺘﯽ . . .
ﮔﺮﯾﺖ ﺑﮕﯿﺮﻩ ! ! !
بخوای ولی نتونی ﺿﺠﻪ ﺑﺰﻧﯽ . . .
ﻫﻖ ﻫﻖ ﻫﺎﺗﻮ ﻗﻮﺭﺕ ﺑﺪﯼ ﺗﺎ ﮐﺴﯽ ﻧﺸﻨﻮﻩ ﺻﺪﺍﺷﻮ . . .
ﺑﻌﺪ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﭼﻘﺪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ . . .
ﺑﻌﺪ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﭼﻘﺪ ﺑﯿﮑﺴﯽ . . .
ﺑﻌﺪ ﺑﻔﻬﻤﯽ برعکس شلوغی دورت ,  کسی تو شبای بی کسیت همدمت نیست . . .

منبع:zendgysagi.blogfa.com

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sara در تاریخ 1393/08/14 و 9:53 دقیقه ارسال شده است

اوهومشکلک

این نظر توسط nazli در تاریخ 1393/06/26 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

yes

این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/06/15 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

من این کارو کردم گریه هم کردم...ولی هر چی فک میکنم..میبینم تیک تاک ساعت مث پتک نرفته تو مغزم..بزار این دفه موقعیتش پیش بیاد.ساعتو خورد میکنم.رو کلم....شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : :| موفق باشی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 954
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 198
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 388
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 3,862
  • بازدید کلی : 32,652
  • کدهای اختصاصی